Reklamační řád

Reklamační řád – Wheels & Blades

 

1. Úvodní ustanovení

Tento reklamační řád upravuje postup zákazníka a poskytovatele – Wheels & Blades – v případě reklamace služeb, konkrétně kurzů bruslení pořádaných pod touto značkou.

Reklamaci je možné uplatnit pouze na služby, které byly objednány a uhrazeny přímo u Wheels & Blades.

 

2. Záruční podmínky a odpovědnost za služby

  • Reklamovat lze pouze služby, které nebyly poskytnuty v dohodnuté kvalitě, rozsahu nebo termínu.

  • Mezi oprávněné důvody k reklamaci patří například:

    • kurz neproběhl bez náhrady a bez oznámení

    • nebyl zajištěn kvalifikovaný instruktor

    • došlo k vážnému nedostatku v organizaci, který znemožnil účast na kurzu

 

3. Postup uplatnění reklamace

  • Reklamaci je nutné uplatnit písemně, a to nejpozději do 5 pracovních dnů od konání (nebo neuskutečnění) reklamované lekce.

  • Reklamaci je možné zaslat e-mailem na adresu: david@wheelsandblades.cz nebo přes kontaktní formulář na webu.

  • Reklamace musí obsahovat:

    • jméno účastníka kurzu,

    • název a termín kurzu,

    • popis důvodu reklamace,

    • případné fotografie nebo důkazy, pokud jsou k dispozici.

 

4. Vyřízení reklamace

  • Reklamace bude vyřízena nejpozději do 14 pracovních dnů od jejího doručení.

  • V případě oprávněné reklamace bude zákazníkovi nabídnuto:

    • vrácení poměrné části kurzovného

    • náhradní lekce

    • sleva na další kurz

  • Forma kompenzace je vždy řešena individuálně, po dohodě se zákazníkem.

 

5. Neoprávněné reklamace

  • Reklamaci nelze uplatnit na skutečnosti, které nejsou v moci pořadatele ovlivnit, např.:

    • zhoršení počasí

    • osobní indispozice účastníka

    • nedostavení se na lekci bez omluvy

    • ztráta nebo poškození osobních věcí během kurzu

 

6. Závěrečná ustanovení

  • Reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek.

  • Wheels & Blades si vyhrazuje právo na jeho úpravu s účinností od data zveřejnění na webových stránkách.