Reklamační řád
Reklamační řád – Wheels & Blades
1. Úvodní ustanovení
Tento reklamační řád upravuje postup zákazníka a poskytovatele – Wheels & Blades – v případě reklamace služeb, konkrétně kurzů bruslení pořádaných pod touto značkou.
Reklamaci je možné uplatnit pouze na služby, které byly objednány a uhrazeny přímo u Wheels & Blades.
2. Záruční podmínky a odpovědnost za služby
-
Reklamovat lze pouze služby, které nebyly poskytnuty v dohodnuté kvalitě, rozsahu nebo termínu.
-
Mezi oprávněné důvody k reklamaci patří například:
-
kurz neproběhl bez náhrady a bez oznámení
-
nebyl zajištěn kvalifikovaný instruktor
-
došlo k vážnému nedostatku v organizaci, který znemožnil účast na kurzu
-
3. Postup uplatnění reklamace
-
Reklamaci je nutné uplatnit písemně, a to nejpozději do 5 pracovních dnů od konání (nebo neuskutečnění) reklamované lekce.
-
Reklamaci je možné zaslat e-mailem na adresu: david@wheelsandblades.cz nebo přes kontaktní formulář na webu.
-
Reklamace musí obsahovat:
-
jméno účastníka kurzu,
-
název a termín kurzu,
-
popis důvodu reklamace,
-
případné fotografie nebo důkazy, pokud jsou k dispozici.
-
4. Vyřízení reklamace
-
Reklamace bude vyřízena nejpozději do 14 pracovních dnů od jejího doručení.
-
V případě oprávněné reklamace bude zákazníkovi nabídnuto:
-
vrácení poměrné části kurzovného
-
náhradní lekce
-
sleva na další kurz
-
-
Forma kompenzace je vždy řešena individuálně, po dohodě se zákazníkem.
5. Neoprávněné reklamace
-
Reklamaci nelze uplatnit na skutečnosti, které nejsou v moci pořadatele ovlivnit, např.:
-
zhoršení počasí
-
osobní indispozice účastníka
-
nedostavení se na lekci bez omluvy
-
ztráta nebo poškození osobních věcí během kurzu
-
6. Závěrečná ustanovení
-
Reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek.
-
Wheels & Blades si vyhrazuje právo na jeho úpravu s účinností od data zveřejnění na webových stránkách.